Adaptec 2200S a paskova jednotka

Onofer Dusan onofer na phf.euke.sk
Pátek Červen 27 14:04:28 CEST 2003

On Fri, 27 Jun 2003, Brukner, Ludek wrote:

> Teoreticky je mozne, ze karta podporuje jen urcity typ SCSI zarizeni, ale
> posledni, u ktere to vim na 100% byl specialni radic pro SCSI Zip tak pred
> peti lety.

Ak vojdem do biosu (Ctrl-A), v zozname zariadeni sa paskova nachadza,
avsak aacraid, pocas "osahavania" zariadeni na kanaly najde len disky.
V skutocnosti su tam 3 disky (2 ako hw raid-1 - sda a jeden - sdb)
a paskova, ktoru v /proc/scsi/scsi nie je vidno.

Karta vraj podporuje len DASD (Direct Access Storage Device), co zrejme?
paskova nie je :|. Tymto som si asi odpovedal sam.

d.

--
Dusan Onofer <onofer na phf.euke.sk>, RFC 1925 2.(1): It has to work.