Linux a T68i

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Pátek Červen 27 16:29:40 CEST 2003

Zdravim

Jan Kasprzak wrote:

> 	najde se tady nejaky uzivatel telefonu T68i? Co pouzivate za software
> pro praci s timto telefonem? Ja jsem zatim zvladl zapsat novy telefonni
> seznam pomoci gnokii 0.5.2 (0.4.x nefungovalo), jestel jsem nezkousel GPRS
> (snad by to melo normalne reagovat na AT prikazy). Pres bluetooth jsem ten
> mobil videl (hcitool scan) ale pres rfcomm jsem se nebyl schopen spojit.

Mam rozchozene T68i + BT via bluez + t_mobile[twist].
Pouzivam to sem-tam jen na pripojeni do netu.
Zkousel jsem K68, ale nepodarilo se mi jej zkompilovat
(vymlouvalo se to na nejake nesrovnalosti v obex.h).
Takze spravu telefonu zatim neresim.
Kvuli moji pohodlnosti jsem nainstaloval KDE a pripojuji se pres kppp.
Obcas se mi taky stane, ze rfcomm se tvari, ze jede a pritom nejede :-)

> Pak jsem cetl na webu, ze k nahravani ruznych temat a pozadi se pouziva
> openobex, ale pres seriovy kabel mi to nechce chodit (timeout pri posilani
> prikazu ATZ), a bluetooth jsem zatim nerozjel. Funguje tohle nekomu?

openobex me dost vytocil, protoze jsem nenasel kloudnou dokumentaci
jak s nim vubec zachazet.

Roman DAVID