Linux a T68i

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pátek Červen 27 21:30:46 CEST 2003

On Fri, 27 Jun 2003 16:59:25 +0000 (UTC), Jan Kasprzak wrote:

:        najde se tady nejaky uzivatel telefonu T68i?
: Co pouzivate za software pro praci s timto telefonem?

Windows, Outlook a XNTD Connect co bol k nemu - bohuzial.

: Pres bluetooth jsem ten mobil videl (hcitool scan) ale
: pres rfcomm jsem se nebyl schopen spojit.

Kedysi som to rozbehal cez Affix, ale nebolo to stabilne -
raz sa spojili, raz nie.

Teraz som to vyskusal s 2.4.21 a bluez a na moje prekvapenie
to chodi, aspon teda do tej miery, ze sa pripojim minicom-om
a odpoveda mi na prikazy.

Nerobil som nic specialneho, proste som do /etc/bluetooth/rfcomm.conf
napisal adresu zariadenia (zistenu cez hcitool scan), restartoval
hcid, urobil mobil discoverable, otvoril /dev/rfcomm0,
mobil sa spytal co s tym, dal som ich spriahnut a bolo.

Nieco je na http://www.root.cz/clanek/1646

Mam Debian testing, jadro 2.4.21, libbluetooth1 2.4-1,
bluez-utils 2.3-1.

: Pak jsem cetl na webu, ze k nahravani ruznych temat a pozadi

Sorry, nepouzivam.

Zdravi
--
                                   Stano