Akceleracni proxy

EHP ehp na s4u.cz
Pátek Červen 27 14:54:12 CEST 2003

Omlouvam se za ty minuty, nejak jsem to spatne precetl.

> A posilal aspon GET is If-Modified-Since? Posilal jste requesty na squida
> rucne (aby se zamezil pripadny rusivy vliv browseru)?

Ano, zkousel jsem tam posilat pozadavky rucne a squid mi posilal stare stranky
ktere uz mely byt obnovene.

> asi bude treba si overit aj hlavicky co posiela apache, aj hlavicky co
> posiela klient, a samozrejme hlavicky co posiela a prijima squid.

To bude trochu problem protoze ten squid je uz pryc, ale zkusim to pres vikend
nasimulovat na jinem pocitaci.

> existuje totiz nieco co umoznuje overit si aktualnost stranky,
> a toto je ovela vhodnejsie ako Expires: ... ak napriklad apache povie
> squidu ze jeho stranka (v requeste) je aktualna, je problem tu a nie na
> squide...

A muzete prozradit co to je ? Vzdycky jsem si myslel ze squid se ridi jen
podle HTTP hlavicek (pokud neni cela struktura squidu, ty se mezi sebou
domlouvaji jinak).

EHP