Akceleracni proxy

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Pátek Červen 27 18:21:24 CEST 2003

>A muzete prozradit co to je ? Vzdycky jsem si myslel ze squid se ridi
jen
>podle HTTP hlavicek (pokud neni cela struktura squidu, ty se mezi
sebou
>domlouvaji jinak).

jedine podminene GETy (If-Modifief-Since, atd, ETag...).
Existuje jeden zajimavy problem s zivym obsahem (servirovanym ze
skriptu).
WWW server nema moznost overit zda vystup generovany skriptem je
stejny jako ten, ktery se generoval pred chvili (ci pred hodinou).
Jeden by
cekal, ze v tom pripade bude tedy WWW server vracet vzdy na podmineny
GET odezvu , ze se data zmenila (kod 200). Jenze existuji servery,
ktere
pri podminenem GETu jen zkontroluji, zda se nezmenil cas u zdrojoveho
souboru skriptu (!). Zkontroluj zda to neni Tvuj pripad. Staci
pozorovat
komunikaci mezi squidem a WWW serverem, pripadne telnetem simulovat
podminene GETy na WWW server rucne.

D. Toman