Gigabit sitovka

Pátek Červen 27 22:29:41 CEST 2003

On Fri, Jun 27, 2003 at 02:28:56PM +0200, Milan Roubal wrote:
> DD,
> pouzivam e1000, zadne problemy s driverama. S cim mam ale velke
> problemy je vykon. Testoval jste nekdo gigabitove sitovky proti
> windowsovym stanicim, kde na serveru bezi samba? Pripadne jake jsou
> vase vysledky v prenosovych rychlostech v jincyh aplikacich?

Pokud je diskova aktivita minimalni (vsechno je v cache), pak tam nejaky
narust je, nicmene ne 10x (stejne jako pri prechodu z 10 na 100Mbps),
spise bych rekl tak 2x, mozna 3x. Nicmene to byl jen test opakovaneho
stahovani 1 souboru a ty pocitace nejsou zadny extra masiny.

Sambu jsem nezkousel, protoze to pouzivame jako 1Gbps uplink do serveru
ze switche, stanice jsou 100Mbps. Takze realne vysledky nemam. Ciste
subjektivne je to "lepsi" :-)

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz