Gigabit sitovka

Sobota Červen 28 14:05:57 CEST 2003

On Fri, Jun 27, 2003 at 10:54:00PM +0200, Milan Roubal wrote:

> Tak nekde je na tom FTP neco extremne spatne, pustil jsem na serveru
> proftpd, pak jsem si pustil Windows Commandera, dal jsem pripojit se
> dvakrat a pak kopirovat mezi nima... rychlost byla asi takova, ze 10
> vterin se nedeje nic, pak pribude v tom souboru 10 MB, pak se zase
> nedeje 10 vterin nic... pricemz to na klientovi vypada jako kdyby pres
> jeho sitovku ani nic neslo, jako by si to snad ten server podaval
> interne....Vyuziti procesoru na serveru je 0,3 % podle topu.

Protokol FTP umi prenaset data mezi 2 body a cele to muze byt rizeno z 3
mista. Pokuziva se to napr. pri prenaseni dat mezi servery, kdyz to
ridite z domova po modemove lince. Takze ve vasem pripade FTP server
data kopiroval a jenom vam daval vedet, jak to pokracuje.

Nicmene vetsina FTP serveru to ma zakazane, protoze je to bezpecnostni
riziko (rika se tomu FXP, resp. kopirovani server-to-server). Asi
nejvetsi vyuziti to ma na warezovych sitech :-) Aby to fungovalo, musi
to podporovat i klient (dnesni okenkovi klienti se tim pysni jako bezva
featurou).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz