Squirrelmail, problemy s cestinou - VYRESENO

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Sobota Červen 28 04:22:40 CEST 2003

pavel sleis napsal(a):

> Bylo to chybejici podporou charsetu v apache.
> Bylo nutne doinstalovat balik: libapache-csacek

ted jsem se s tim taky moril. Vase reseni nefungovalo.
Pomohlo az dpkg-reconfigure locales a vybrat kodovou sadu zadanou pres
conf.pl (coz jsem nemel).

Pak uz jen stacil reload stranky and ...

libapache-csacek nebyl vubec treba.

Dan