Again: r00t.cz r00ted

Středa Červen 25 21:45:25 CEST 2003

Zamerne jsem vyckaval s odpovedi na "flamesu". Cekal jsem na vyjadreni
root.cz, ale nakonec se objevil clanek na Zive:

http://zive.cz/h/Uzivatel/Ar.asp?ARI=111386&CAI=2105

Doporucuji precist. Je to zajimave a prekvapive to kopiruje to, co se mi
zde hazelo na hlavu. Pokud je nekde problem, pak v postoji root.cz,
protoze tohle se dalo predpokladat (krome toho, ze jsem to zde
prezentoval) a je zbytecne, ze *nekdo* musi rozvijet podobne teorie (o
jejichz relevantnost nyni nejde, zive.cz ma jednoduse vyssi navstevnost,
nez root.cz) a dale tim "vylepsovat" nasledky nekterych jejich kroku.

Uprimne se netesim, az dalsi chyraci zacnou citovat vyse zmineneho
autora. Dobre nam tak, jsme tim padem vetsi ignoranti, nez on.

Nemam co dodat a pokud prominete, nebudu nic dodavat. Je to zbytecne,
protoze mi slo o to, aby tato situace nenastala.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz