Vyznam noarch.rpm

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Červen 28 11:28:38 CEST 2003

Dne so 28. června 2003 10:46 jste napsal(a):
> Dobry den.
>
> Mam obavu, ze je to hloupa otazka, ale co uz. Kdyz instaluju balik, ktery
> ma v nazvu noarch.rpm, tak predpokladam, ze u nej nezalezi na architekture,
> tj. jestli se jedna o 386, Pentium nebo Athlon XP. Jde rict, ze nezalezi
> ani na verzi distribuce? To jest, ze je jedno, jestli to instaluju na RH
> 6.2 nebo RH9? Jde mi jen o to, jestli v tomto pripade ma vyznam delat si
> rpm ze src.rpm nebo jestli muzu pouzit primo rpm. Uz jsem byl trosku
> zblbly, delal jsem asi patnact rpm ze src.rpm a pak jsem si rekl, jestli to
> [...]

No prostě v takovém balíku nejsou binárky takže nezáleží na procesoru, ale na
verzi pro jakou je to děláno záleží protože třeba jedna distribuce bude mít
ty soubory v /usr a jiná je třeba nacpe do /usr/share atd....
Samozřejmě vetšinou by to mělo fungovat pokud se dodržují nějaké principy.

Nejhorší to bude mezi rozdílnými distribucemi a nejmíň konfliktů bude u stejné
distribuce.

|    e-mail soban na centrum.cz             |
|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |