Vyznam noarch.rpm

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Sobota Červen 28 10:46:50 CEST 2003

Dobry den.

Mam obavu, ze je to hloupa otazka, ale co uz. Kdyz instaluju balik, ktery ma
v nazvu noarch.rpm, tak predpokladam, ze u nej nezalezi na architekture, tj.
jestli se jedna o 386, Pentium nebo Athlon XP. Jde rict, ze nezalezi ani na
verzi distribuce? To jest, ze je jedno, jestli to instaluju na RH 6.2 nebo
RH9? Jde mi jen o to, jestli v tomto pripade ma vyznam delat si rpm ze
src.rpm nebo jestli muzu pouzit primo rpm. Uz jsem byl trosku zblbly, delal
jsem asi patnact rpm ze src.rpm a pak jsem si rekl, jestli to ma vubec
smysl, kdyz jsou k dispozici uz pripravene baliky.
Mozna bych se mel zeptat jeste jinak. Pokud takove rpm stahnu a nainstaluju
a zahlasi to OK, muzu predpokladat, ze je to skutecne OK? Pokud ten balik
byl delan na jine verzi, muzu predpokladat, ze by pri instalaci na spatne
verzi zahlasil chybu nebo se muze chyba projevit az za behu systemu?

Diky za radu

TNX