Perl baliky Date::Format a Date::Parse, jak je dostat do systemu?

Neděle Červen 29 01:31:30 CEST 2003

On Sat, 28 Jun 2003, Kovar Jan wrote:

> Zkusil jsem najit Date::Format a Date::Parse na
> http://search.cpan.com/ Neco mi to naslo, ale priznam se, ze nemam
> nejmensi tuseni, jak to dostat do systemu. Muzete prosim nekdo
> poradit. Samozrejme, ze bych nejradsi rpm nebo src.rpm, ale kazda
> rada, jak to zprovoznit je dobra.

V RH jsou perl-* baliky z CPANovymi moduly vyrabeny pomoci generickeho
SPEC souboru, ve kterem se meni jen nazev tarballu se zdrojovymi kody.
Takze muzete klidne "opisovat", nebude to tezke:

rpm -Uvh perl-neco.src.rpm
cd /usr/src/redhat
mv Jiny-1.2.3.tar.gz SOURCE
vim SPECS/perl-neco.spec
rpmbuild -ba SPECS/perl-neco.spec

Clanek o tvorbe RPM baliku vysel kdysi v Linuxovych novinach (k nalezeni
na www.linux.cz).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz