oprava software RAID

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Červen 30 12:37:41 CEST 2003

Reknete raidu, ze hdc je failed, pak
dd if=/dev/zero of=/dev/hdc
pak napartisnovat aby byly stejne velke partisny, no a pak rict ze neni
failed no a pak resync.

JL.

----------
Odesílatel: cz007332 na tiscali.cz

prosim o pomoc - mam RH7.3. Na dvou discich 80 GB mam udelane partitions
60 GB (stejne). Na nich jsem rozjel software RAID 1. Na jadre 2.4.20 (ne
od RedHatu) vse fungovalo dobre. Ted jsem tam dal update od RH na jadro
2.4.20-18.7 a pri restartu to zacalo hlasit "invalid superblock ... on
hdc3"
(druhy disk) a RAID chodi jen s jednim diskem. Nemate, prosim, nekdo napad,
jak rekonstruovat superblock na druhem disku bez zniceni dat na poli? Nebo
jak donutit SW RAID k novemu vytvoreni mirroru na 2. disku i s daty z 1.
disku?