Ako na upgrady? + gentoo

Ige Linux igelinux na zoznam.sk
Pondělí Červen 30 12:50:43 CEST 2003

> Z me zkusenosti (drive jsem pouzival RedHat) je na tom Debian podstatne
> lepe. Je fakt, ze prechod z RH balickovaciho systemu, kde mi v podstate
> stacil na spravu i vyrobu novych balicku jedidy prikaz (rpm), je ponekud
>   pracny (dpkg nastroj asi 19 subprogramu, apt take neco, pak jeste
> treba dselect - pro normalni praci je toho samozrejme treba jen zlomek,
> jen chvili trva, nez se v tom clovek zorientuje). Nicmene ten prechod -
> i z jinych duvodu - stoji za to.
>
> Co jsem slysel, tak propracovany balickovaci system ma Gentoo. Ale to je

> [...]

Vdaka za odpoved!
Prave skusam gentoo - ale mam jeden velky problem
sietove pripojenie, konkretne proxy+firewall:
Jedina cesta von ide cze http://proxy:8080/ .
Ftp je zakazane (teda skusal som flashget a ftp slo len
cez http:/proxy:8080/ :-((( )
pri instalacii gentoo pri prikaze "emerge sync" sa 3 krat pokusi
pripojit ale stale nic!
Nastavil som uz aj http_proxy, RSYNC_PROXY, ftp_proxy a to
vsetky tieto moznosti:
"proxy" "proxy:8080" "http://proxy/" "http://proxy:8080/"
ale stale nic, vzdy to skonci na:
"bad responce from proxy - HTTP/1.0 403 Forbidden
rsync: failed to connect to proxy: Success
rsync error: error in socket IO:(code 10) at clientserver.c(83)"
a odporuci mi option emerge-webrsync namiesto rsync
ale ako???
(este je tam spravicka: /etc/make.profile/make.defaults isn`t
available an 'merege sync' will probable fix this
ale make.profile je subor! - ako to chapat? )
pripadne ako obist 'emerge sync' a stiahnut subory napr.
cez flashget=teda win a nakopirovat ho do gentoo?

P.S. Da sa nejako spustit POP3 za tymto proxy?

Vdaka
   Igor