volne miesto na xfs

Aben Siatris aben na webcom.sk
Pondělí Červen 30 15:56:53 CEST 2003

Dňa Pi 27. Jún 2003 17:00 ste napísali:

> Zkuste radeji xfs_check a xfs_repair.
skusil som oba. xfs_check mi nich nevyhodil, proste sa chova tak isto
ako uz zmienovany fsck. xfs_repair ten disk presiel ale podla toho ako
som cital jeho vystup tak nenasiel ziadne chyby.

> Jakou konkretne verzi XFS pouzivate
> (kernel, release XFS, kdo to daval dohromady). Odpovidaji pouzite utility
> verzi filesystemu?
je to oficialne jadro MDK9.1 verzie 2.4.21-0.13mdk
utility su z baliku xfsprogs-2.0.6-1mdk

pomocou xfs_info som dostal o mounte nasledovne info:
meta-data=/mnt/disk_e            isize=256    agcount=11, agsize=262144 blks
data     =                       bsize=4096   blocks=2803334, imaxpct=25
         =                       sunit=0      swidth=0 blks, unwritten=0
naming   =version 2              bsize=4096
log      =internal               bsize=4096   blocks=1200
realtime =none                   extsz=65536  blocks=0, rtextents=0

myslim ze to nieje ojedinela chyba, pretoze problem sa mi vyskytol uz na
jednom prenosnom disku tiez s XFS, kde po zaplneni miesta som zmazal
700Mb file a miesto ukaze stale zaplnene.