volne miesto na xfs

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Červen 30 16:05:12 CEST 2003

> myslim ze to nieje ojedinela chyba, pretoze problem sa mi vyskytol uz na
> jednom prenosnom disku tiez s XFS, kde po zaplneni miesta som zmazal
> 700Mb file a miesto ukaze stale zaplnene.

Dobre. Vsechno ostatni vypada v poradku (tedy pokud u MDK zvladli
integraci XFS do kernelu). Popiste prosim nejaky presny postup, jak tu
chybu reprodukovat (napr. vytvorenim nejakeho maleho fs pripojeneho pres
/dev/loopX a nakopirovanim na nej par souboru danych velikosti), zkusim to
a pripadne poslu patricny bugreport (tedy pokud si netroufate to udelat
sam).

-- Honza Houstek