swap

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pondělí Červen 30 17:45:51 CEST 2003

no ak sa chete riadit zasadou, ze swap ma byt 2x ram, a nebudete swap raidovat,
tak by mal mat 2 giga na kadom disku, v pripade ze by jeden disk odisiel. hm.
i ked netusim ako sa linux zatvari ked zisti ze zrazu nema jeden z dvoch swapov.
ale afaik, obmedzenie 2x ram na swap bolo aktialne jen pri niektorych starsich
jadrach, afaik si mozete dat swapu kolko uznate za vhodne.