chyby pri zapnutom dma na ide diskoch

Pondělí Červen 30 21:45:57 CEST 2003

On Mon, Jun 30, 2003 at 09:24:26AM +0200, Rybarik, Michal wrote:

> pri zapnutom DMA na IDE diskoch mi stroj robi prapodivne veci. pri
> citani suboru nie vzdy dostanem to co som zapisal, a semtam zahuci
> nejaky segfault (kvoli tomu ze sa zle precita swap z disku).
> momentalne bezim s vypnutym DMA, co nie je nic moc.

Problem bude v interakci jadro <-> chipset nebo vubec na sbernicich
chipsetu, ktery vyssi zatez neutahne (viz napr VIA 686*). Ze zkusenosti
vim, ze to s nekterymi disky jede a nektere se nechytnou (tj. jde az o
IDE sbernici, ne systemovou). Takze asi jedine, co muzete udelat je
vymenovat ruzne casti pocitace nebo rovnou vymenit cely MB.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz