Palm skrze Coldsync: Zádrhel

Oak oak.brno na seznam.cz
Sobota Březen 1 00:49:40 CET 2003

Dobrý den,

tak se mi po půlroce podařilo částečně zprovoznit komunikaci mezi
mým Clié a Linuxem. Vypadá to, že přes ColdSync už to jede; snaží
se zálohovat či instalovat podle požadavků, _ale_:

oak na linux:~> coldsync -mr /home/oak/Documents/hotsync/Instal/Czech.prc
Warning: no device on /dev/usb/ttyUSB1. Sleeping
Warning: no device on /dev/usb/ttyUSB1. Sleeping
Please press the HotSync button.
Upload of "PiLocCzechResDemo" cancelled by Palm.
Error: Cancelled by Palm.
oak na linux:~>

Přičemž Clié vypíše:
---
Desktop HotSync software does not support the password
on this handheld. You must upgrade your software or
remove the password from handheld.
---

Otázkou je, kde a jaký heslo mám nastavit; nemůžu nic
najít ani v Clié ani ve volbách souboru coldsyncrc.
Pokus o zazálohování taky selže:

oak na linux:~> coldsync -mb /home/oak/Documents/hotsync/BackUp
Warning: no device on /dev/usb/ttyUSB1. Sleeping
Warning: no device on /dev/usb/ttyUSB1. Sleeping
Please press the HotSync button.
Error: You have an old Palm, one that doesn't say how many
databases it has. I can't cope with this.
oak na linux:~>

Clié je SJ-30, teda model září 2002, takže to stářím asi nebude...

Čtení i zápis na MS kartu skrze USB-storage funguje; je to geniální.

Zdraví,

Oak