Palm skrze Coldsync: Zádrhel

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Březen 3 10:27:05 CET 2003

Oak wrote:
: Dobrý den,
:
: tak se mi po půlroce podařilo částečně zprovoznit komunikaci mezi
: mým Clié a Linuxem. Vypadá to, že přes ColdSync už to jede; snaží
: se zálohovat či instalovat podle požadavků, _ale_:

	Asi by bylo lepsi presunout se do pda-l na penguin.cz.

: oak na linux:~> coldsync -mr /home/oak/Documents/hotsync/Instal/Czech.prc
: Warning: no device on /dev/usb/ttyUSB1. Sleeping
: Warning: no device on /dev/usb/ttyUSB1. Sleeping
: Please press the HotSync button.

	A na tomhle miste stisknete HotSync button?

: Upload of "PiLocCzechResDemo" cancelled by Palm.
: Error: Cancelled by Palm.
: oak na linux:~>

	Na USB se to totiz chova tak, ze teprve po stisku HotSync
na kolibce se to zacne tvarit, jakoze jste do USB zapojil nove zarizeni.

:
: Přičemž Clié vypíše:
: ---
: Desktop HotSync software does not support the password
: on this handheld. You must upgrade your software or
: remove the password from handheld.
: ---
:
: Otázkou je, kde a jaký heslo mám nastavit; nemůžu nic
: najít ani v Clié ani ve volbách souboru coldsyncrc.

	Nemysli se treba heslo u "private" kontaktu a polozek v kalendari?
Tohleto nepouzivam takze presne nevim jestli je to ono.

: Čtení i zápis na MS kartu skrze USB-storage funguje; je to geniální.
:
	Tak to je asi nejaka Sony-specificka vec. Muj Palm s SD kartou
se jako USB storage netvari :-(

-Y.

|-- If you start doing things because you hate others and want to screw  --|
|-- them over the end result is bad.   --Linus Torvalds to the BBC News  --|