infra na USB

trnkar1.ete na mail.cez.cz trnkar1.ete na mail.cez.cz
Sobota Březen 1 06:46:16 CET 2003

>neviem ci ti toto pomoze, ale vo vseobecnosti by IRDA komuniacia mala
>rovnako prebiehat aj cez usb. Tu mas zopar prikladov spoluprace s mobilmi
>pod Linuxom. Konkrentne Ericsson R320

>http://www.linuxzone.cz/index.phtml?ids=7&idc=361
>http://www.linuxzone.cz/index.phtml?ids=7&idc=309
>http://www.linuxzone.cz/index.phtml?ids=7&idc=285

Díky za odkazy. Castecne to pomohlo, ale ve výsledku se pro me nic
nezmenilo. Zkousel jsem postupovat podle tech navodu a vysledkem je asi
toto. 'modprobe irda' projde v poradku. 'irdadump' také OK - vypise na
posledním rádku asi toto:
06:24:28:865421 xid:cmd c28clab1 > ffffffff S=6 s=* sonic hint=0400
[Computer] (21)

coz je v obdobné vystupu tech postupu. Bohuzel se mi ale nedari spravne
pouzit 'irattach'. 'irattach /dev/ttyS1' projde v poradku, ale na ttyS1 mam
modem takze to nebude to prave. Na ttyS0 mam kabel k druhému telefonu,
takze to pouzit take nejde. To je to co jsem nikde na netu nenasel jak
spravne pouzit irattach kdyz mam infra na USB. Zkousel jsem také
/dev/usb/ttyUSB0..az..2, ale tam mi to skonci na chybe "No such device".
Vcera jsem se dokonce pokusil o upgrade z rawrite, ale dostal jsem se do
stavu kdy mi system ten infrak ani nedetekuje - zadny zaznam ani v
messages, dmesg ani lsusb. Takze nejdriv musim preinstalovat na puvodni
verze ty balicky z rawrite. Kazdopadne díky. RT