Re: Palm skrze Coldsync: Zádrhel

Oak Oak.brno na seznam.cz
Úterý Březen 4 07:43:45 CET 2003

Dne 3. březen 2003, <linux na linux.cz> napsal:

> Oak wrote:
> 	Asi by bylo lepsi presunout se do pda-l na penguin.cz.

Poučím se, zkusím...

> : oak na linux:~> coldsync -mr /home/oak/Documents/hotsync/Instal/Czech.prc
> : Warning: no device on /dev/usb/ttyUSB1. Sleeping
> : Warning: no device on /dev/usb/ttyUSB1. Sleeping
> : Please press the HotSync button.
>
> 	A na tomhle miste stisknete HotSync button?

No dost jsem si s tím hrál a v principu už s ColdSyncem
nemám problémy. Pro případné následovníky prozradím,
v čem byly problémy:

- musím modul visor zavést ručně po startu systému;
pokud Clié připojím a začnu synchronizovat rovnou,
spojení _nefunguje_ a je potřeba restartovat celý
systém (modul nejde odebrat kvůli zaneprázdnění)

- musel jsem úplně odstranit heslo z Palmu, pak se
rozběhlo instalování a zálohování

- musel jsem snížit přenosovou rychlost na nějakých 57 600,
jinak synchronizace končila hláškou o neoprávněném zápisu
do paměti (SIGSEGV či jak to je). Zálohování i instalování
aplikací běží i na 115 200 bps.

Jede mi i konduit pro export kontaktů do Kb, ale jaký
překvapení, když mám soubor
~/.kde/share/apps/kab/addressbook.database
a Kab ho nejen sám nenačte, ale odmítá ho i naimportovat...

Zdraví,

Oak

Reklama:
Siemens C55 za pouhých 3.577 Kč! http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=44772%26url=http://www.oskarmobil.cz