Hromadny uninstall vseho dodatecne nainstalovaneho po instalaci systemu?

Matous Jan Fialka Fialka.Linux na seznam.cz
Sobota Březen 1 13:01:26 CET 2003

Dobry den,

existuje nejaky zpusob, jak odinstalovat vsecha rpm-ka, ktera jsem
instaloval dodatecne po naistalovani samotneho systemu? Existuje
nejaky zpusob, jak se zbavit aplikaci dodatecne istalovanych pomoci
"make install"? Muzu nekde vycist, co jsem vlastne naistaloval, kdy,
jakym zpusobem a podobne? Rad bych proste uvedl svuj system do stavu,
ve kterem byl hned po instalaci. Zajima mne, zda si system nekde uklada
informace o instalacich (at jiz RPM nebo "make install") a pokud ano,
jak toho vyuzit pro reseni shora uvedeneho problemu. Mam RedHat 8.0.

Dekuji

--
Matous Jan Fialka

Email Linux: fialka.linux na seznam.cz
Private:     matous_jan.fialka na seznam.cz, matous_jan.fialka na post.cz

Snail Mail:  Kamenicka 1/365,
             17000 Praha 7, Holesovice
             Ceska republika

ICQ Number:  305749556