Hromadny uninstall vseho dodatecne nainstalovaneho po instalaci systemu?

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Březen 1 13:53:52 CET 2003

Dne so 1. březen 2003 13:01 jste napsal(a):
> Dobry den,
>
> existuje nejaky zpusob, jak odinstalovat vsecha rpm-ka, ktera jsem
> instaloval dodatecne po naistalovani samotneho systemu? Existuje
> nejaky zpusob, jak se zbavit aplikaci dodatecne istalovanych pomoci
> "make install"? Muzu nekde vycist, co jsem vlastne naistaloval, kdy,
> jakym zpusobem a podobne? Rad bych proste uvedl svuj system do stavu,
> ve kterem byl hned po instalaci. Zajima mne, zda si system nekde uklada
> informace o instalacich (at jiz RPM nebo "make install") a pokud ano,
> [...]

Odinstalovat RPM atd.... man rpm

rpm -e balíček_který_smazat
rpm -qa vypíše všechny balíčky

to co jste nainstaloval make install tak skuste make uninstall a pod...
případně se musíte kouknout do toho souboru Makefile kam se co instalovalo a
smazat to ručně.

Vrátit vše jde pokud jste si zaznamenal co jste instaloval ručně.

|    e-mail soban na centrum.cz             |
|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |