Hromadny uninstall vseho dodatecne nainstalovaneho po instalaci systemu?

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Sobota Březen 1 14:14:10 CET 2003

Dobrý den,
Matous Jan Fialka wrote:
> Dobry den,
>
> existuje nejaky zpusob, jak odinstalovat vsecha rpm-ka, ktera jsem
> instaloval dodatecne po naistalovani samotneho systemu? Existuje
Po instalaci systému lze najít v adresáři /root/instal.log seznam
nainstalovaných balíčků a podle něj pak odinstalovat ty navíc.

> nejaky zpusob, jak se zbavit aplikaci dodatecne istalovanych pomoci
> "make install"? Muzu nekde vycist, co jsem vlastne naistaloval, kdy,
Občas funguje i "make uninstall", ale ne vždy a musíte mít src z kterých
  jste instaloval. Pokud jste nepoužíval nějaké utilitky, které vám
udělají z make install rpm balíčky (checkinstall) tak je odinstalace
problematická až nemožná.

> jakym zpusobem a podobne? Rad bych proste uvedl svuj system do stavu,
> ve kterem byl hned po instalaci. Zajima mne, zda si system nekde uklada
> informace o instalacich (at jiz RPM nebo "make install") a pokud ano,
> jak toho vyuzit pro reseni shora uvedeneho problemu. Mam RedHat 8.0.
Nejlépe uděláte, když si zálohujete /etc, /root, /home.... (kompletní
záloha je asi nejlepší, ale né vždy je dost místa na disku) a systém
přeinstalujete.

> Dekuji

S pozdravem
--
Marián "MaRoS" Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

         checking for intelligent life... not found
                           The Gimp 1.2 (configure)