Hromadny uninstall vseho dodatecne nainstalovaneho po instalaci systemu?

Onofer Dusan onofer na phf.euke.sk
Neděle Březen 2 13:08:43 CET 2003

On Sat, 1 Mar 2003, Matous Jan Fialka wrote:

Zdravim,

> existuje nejaky zpusob, jak odinstalovat vsecha rpm-ka, ktera jsem
> instaloval dodatecne po naistalovani samotneho systemu? Existuje
> nejaky zpusob, jak se zbavit aplikaci dodatecne istalovanych pomoci
> "make install"? Muzu nekde vycist, co jsem vlastne naistaloval, kdy,
> jakym zpusobem a podobne? Rad bych proste uvedl svuj system do stavu,
> ve kterem byl hned po instalaci. Zajima mne, zda si system nekde uklada
> informace o instalacich (at jiz RPM nebo "make install") a pokud ano,
> jak toho vyuzit pro reseni shora uvedeneho problemu. Mam RedHat 8.0.

malo by to vypisat z coho by ste mohli sam vyjst:

rpm -qa --qf '%{INSTALLTIME} %{NAME}-%{VERSION}-%{RELEASE}\n'|sort \
|awk '{printf("%s %s\n",strftime("%c",$1),$2);}'

d.

--
Dusan Onofer <onofer na phf.euke.sk>, RFC 1925 2.(1): It has to work.