Hromadny uninstall vseho dodatecne nainstalovaneho po instalaci systemu?

Dalibor KONDRAT dalibor.kondrat na teltech.cz
Pondělí Březen 3 08:19:14 CET 2003

On Sat, 1 Mar 2003 14:20:59 +0100 (CET)
Jan Houstek <houstek na karlin.mff.cuni.cz> wrote:

> tak za predpokladu, ze veci instalovanych ze zdrojaku mate v systemu jen
> par a ze to nejsou velke projeky jako treba xfree ci KDE, tak odinstalaci
> "make install" programu zvladnete rucne.
>
> -- Honza Houstek

Ja to treba delam tak, ze stdin po make install si ulozim do nejakeho souboru a zaradim do sve "databaze",
da se vetsinou podle toho dohledat kde se co nainstalovalo.

--
Dalibor KONDRAT