PHP a Apache

Marek Hevier ktulu na uhra.mtf.stuba.sk
Pondělí Březen 3 12:56:06 CET 2003

Zdravim!
chcem sa spytat ci niekto nema skusenosti ako rozbehat PHP pod Apachom.
SKusal som aj kompilaciu zdrojakov a ich instalaciu a tiez som skusal aj
instalaciu z RPMiek.
Mam RH 7.1. a PHP4 ....
Problem spociva v tom,ze Apache sice krasne bezi,ale v momente ked dam
nacitat nejaky php skript,tak mi ho ponukne ulozit na disk.V niektorych
pripadoch komiplacie urobilo to,ze mi po spusteni php skriptu vypisalo
jeho zdrojak na obrazovku.
Moj httpd.conf obsahuje aj tieto riadky:
AddModule mod_php4.c
AddModule mod_perl.c

LoadModule php4_module        modules/libphp4.so     /* for PHP 4 */

AddType application/x-httpd-php .php      /* for PHP 4 */

Viacero clankov v roznych konferenciach pise ze absencia tychto riadkov
moze byt problem.Lenze ja ich tam mam,dokonca aj dane kniznice.
Vie mi niekto poradit kde je problem a ako ho vyriesit?
dakujem
M.