PHP a Apache

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Pondělí Březen 3 13:17:08 CET 2003

Marek Hevier wrote:
> Zdravim!
> chcem sa spytat ci niekto nema skusenosti ako rozbehat PHP pod Apachom.
> SKusal som aj kompilaciu zdrojakov a ich instalaciu a tiez som skusal aj
> instalaciu z RPMiek.
> Mam RH 7.1. a PHP4 ....
> Problem spociva v tom,ze Apache sice krasne bezi,ale v momente ked dam
> nacitat nejaky php skript,tak mi ho ponukne ulozit na disk.V niektorych
> pripadoch komiplacie urobilo to,ze mi po spusteni php skriptu vypisalo
> jeho zdrojak na obrazovku.
> Moj httpd.conf obsahuje aj tieto riadky:
> AddModule mod_php4.c
> [...]

Zrovna jsem resil podobny (uplne stejny) problem. Pouzil jsem httpd
2.0.44 a php 4.3.1 (ty nejposlednejsi verze), prelozil podle navodu,
upravil konfiguraci a chovalo se mi to uplne stejne. Nikde v logu nic
nebylo...
Zkusil jsem starsi verzi httpd (2.0.43) a problem zmizel.

(neni ten radek AddModule mod_php4.c navic? AddType a LoadModule by mely
stacit...).

--
Vladimír Náprstek