PHP a Apache

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Březen 3 13:21:08 CET 2003

Dne po 3. březen 2003 12:56 jste napsal(a):
> Zdravim!
> chcem sa spytat ci niekto nema skusenosti ako rozbehat PHP pod Apachom.
> SKusal som aj kompilaciu zdrojakov a ich instalaciu a tiez som skusal aj
> instalaciu z RPMiek.
> Mam RH 7.1. a PHP4 ....

> Vie mi niekto poradit kde je problem a ako ho vyriesit?
> dakujem
> M.

No předně bych si přečetl manuál k PHP v4 :-)

Hlavní problém je že php máte takovéto:

<?
	PHPInfo();
?>

a to nebude fungovat - kdežto

<?php
	PHPInfo();
?>

todle bude, takže jaký je tam rozdíl ???

Jinak pokud chcete spracovávat staré skrypty musíte změnit nastavení PHP čili
/etc/php.ini

; Allow the <? tag.  Otherwise, only <?php and <script> tags are recognized.
short_open_tag = On

PS. Asi budu muset napsat nějakej návod už to zodpovídám po několikáté :-(

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |