Duveryhodnost mezi Samba PDC WNT PDC

VelP pzdenek na tiscali.cz
Pondělí Březen 3 14:39:28 CET 2003

Dobry den,
prosim o pomoc s nastavenim duveryhodnosti mezi Samba PDC a WNT PDC. Z duvodu nedostatku licenci jsem presel z Win NT serveru na Sambu. Vse funguje v poradku. Uzivatele se ze vsech klientskych pocitacu pripojuji nyni k Sambe, ktera je nastavena jako PDC. Windos NT server, tez jako PDC, nyni slouzi pouze jako souborovy server. Narazim na problem, kdy si uzivatele na Sambe zmeni heslo a tim padem se nedostanou ke sdilenym diskum na WNT serveru. Uzivatele jsou na WNT serveru vytvoreni, proto jsem premyslel o nastaveni, ze by WNT server duveroval uzivatelum, kteri se v poradku identifikuji na Sambe. Lze tuto duveru nastavit nebo nejakym jinym zpusobem vyresit pristup uzivatelu ke sdilenym prostredkum WNT PDC.????

Predem dekuji za kazdy podnet

Zdenek Pipal
pzdenek na tiscali.cz