Duveryhodnost mezi Samba PDC WNT PDC

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Březen 3 15:25:39 CET 2003

> Dobry den, prosim o pomoc s nastavenim duveryhodnosti mezi Samba PDC a
> WNT PDC. Z duvodu nedostatku licenci jsem presel z Win NT serveru na
> Sambu. Vse funguje v poradku. Uzivatele se ze vsech klientskych pocitacu
> pripojuji nyni k Sambe, ktera je nastavena jako PDC. Windos NT server,
> tez jako PDC, nyni slouzi pouze jako souborovy server.

To je nejaky spor. Pokud je to PDC, tak ma vlastni uzivatele a tudiz to
neni souborovy server uvnitr te samba domeny.

> Narazim na problem, kdy si uzivatele na Sambe zmeni heslo a tim padem se
> nedostanou ke sdilenym diskum na WNT serveru. Uzivatele jsou na WNT
> serveru vytvoreni, proto jsem premyslel o nastaveni, ze by WNT server
> duveroval uzivatelum, kteri se v poradku identifikuji na Sambe. Lze tuto
> duveru nastavit nebo nejakym jinym zpusobem vyresit pristup uzivatelu ke
> sdilenym prostredkum WNT PDC.????

Reseni 1: odstranit WNT a dat misto nich druhou sambu
Reseni 2: Primet WNT, at nedelaji domain controller a prihlaset je do
domeny te samby, pak by mely uzivatele akceptovat. Alespon s win9x mi to
funguje, na novejsich windows jsem zatim nemel potrebu sdilet data s
ostatnimi klienty, vsechny sdilene disky byly na sambe.

-- Honza Houstek