Instalace z HDD

Dejma dejma na volny.cz
Pondělí Březen 3 17:26:22 CET 2003

Dobrý den všem,
potřebuji naistalovat na ELONEX (486DX250/16RAM/1,4GB 2,5" no floppy,CD)
linux Mandrake Multi Network Firewall. Celé CD 250M jsem si zkopčil na
HDD.

V install readme píšou, že mám pustit
G:\MNF\images\README Píše:
2 - If you have MS-DOS installed on your computer, you can boot the
installation system directly from the CD without using any diskettes.
To do this (assuming your CD is drive D:), use the following
commands:
C:\> D:
D:\> cd \dosutils\autoboot
D:\dosutils\autoboot> autoboot.bat
Nojo, jenže na tom CD žádný takový soubor ani podadresář není.
Tak jsem mrknul do gogla a zjistil, že v autoboot.bat je (mělo by být?):

loadlin autoboot\vmlinuz initrd=autoboot\initrd.img

a zmenil jsem to na:
loadlin autoboot\vmlinuz initrd=autoboot\hd.img

Soubor vmlinuz jsem stáhl taky někde (nevím jestli na něm záleží) na CD
není!
Když jsem nabootoval z čistýho dosu a spustil autoboot.bat, začlo to
bootovat, a pak to na mě hodí:
VFS: Cannot open root device "" or 8:05
Please append a correct "root=" boot option
Kernel panic: Unable to mount root fs on 8:05

Na disku 1,4GB je prim 300MB DOS zbytek není definován (pro linux)
Co dělám špatně, jak to mám jinak naistalovat bez CD, floppy?

Díky za každou radu.
Dejma.

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.