Instalace z HDD

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Březen 3 17:46:20 CET 2003

On Mon, 3 Mar 2003, Dejma wrote:

> Dobrý den všem,
> potřebuji naistalovat na ELONEX (486DX250/16RAM/1,4GB 2,5" no floppy,CD)
> linux Mandrake Multi Network Firewall. Celé CD 250M jsem si zkopčil na
> HDD.

Ten MNF ma hardwarové požadavky Pentium a lepší a 64 MB RAM !!!

Proč si sakra chlape myslíte, že jste chytřejší než autoři toho produktu a
snažíte se to nainstalovat na takovou šunku?

Už vidím jak to dopadne. Instalace se nepodaří a vy odsoudíte jedním
šmahem celou distribuci potažmo celý Linux, protože se vám to prostě
nepovede, pochopitelně vlastní vinou....

R.V.