Ext2 z Win2k

Josef Vogeltanz josef.vogeltanz na skoda.cz
Úterý Březen 4 09:04:00 CET 2003

Umi to novejsi verze (>5.0) Total Commanderu (ex Windows Commander) s
prislusnym pluginem. Ale pouze pro cteni.
Asi to nebude nahodou. Sveho casu jsem zkousel i variantu ext2explorer s
moznosti zapisu, ale dopadlo zle.
Zapis s Windowsu na ext2 neni prave bezpecna zalezitost. A mam spatny pocit,
ze to same plati i obracenne Linux -> NTFS. Za timto uz ale tak tvrde
nestojim, mozna ze se prislusne ovladace jiz zlepsily.

Josef Vogeltanz - Technologicky rozvoj
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420 378 136 533;  mob.:+420604118307
mailto:josef.vogeltanz na skoda.cz