2 Squid na 1 stroji

Jurecka, Karel karel.jurecka na epcos.com
Úterý Březen 4 09:14:49 CET 2003

Dobry den,

na RH 7.0 jsem mival spustene 2x Squid na ruznych portech. Jeden jsem
spoustel automaticky při startu a druhy rucne "squid -f
/etc/squid2/squid2.conf"
nyni jsem nainstaloval na další stroj RH 7.3. Po spusteni se squid spusti
automaticky, ale jakmile se snazim spustit další squida na jinem portu (tak
jako na RH7.0) squid mi tvrdosijne pise hlasku "squid is already running".
Prohledal jsem snad vse a nenasel jsem duvod proc by to nemelo jit. Neni
nekde v RH nejaka volba, která rika, ze od kazdeho programu muze bezet jen
jeden proces? Nebo je chyba nekde uplne jinde? :-(

best regards

                        KJ.