Kernel panic

Petr Skoda skoda na pleione.asu.cas.cz
Úterý Březen 4 11:10:15 CET 2003

On Tue, 4 Mar 2003, Stanislav Meduna wrote:

> U mna to s tym urcite nesuvisi - LABEL nepouzivam. Mimochodom,
> podla coho usudzujete, ze by to vo vanilla jadre malo chodit?

Ja jsem vzdy zacinal s jadrem co je v distribuci RH - tedy jejich
opatchovane - a jenom jsem se snazil pozapinat speciality HW ci vypinat
veci nepotrebne popr cast z modulu do jadra ...
La i takto nove prelozene jadro uz root nenajde.
Mel jsem zato, i kdyz jsem pravda moc nesledoval duvody, ze kdyz se
objevilo to e2labelovani a stary dobry /etc/fstab uz neni co byval nekde
od  rady RH7.X, ze je to nova vlastnost jader z 2.4 - nenapadlo me, ze by
to bylo neco specifickeho pro RH

> Rychlym grepom cez zdrojaky 2.4.19 som retazec LABEL nenasiel
> v nicom, co by sa mohlo tykat montovania root fs (ale zase az tak
> dokladne som nehladal, takze som mohol nieco prehliadnut).
> Nepovazujem za vylucene, ze je to RH patch.

Jenom me fascinuje , ze tady vsichni radi ze si ma clovek zkompilovat
optimalizovane jadro a nekdo doporucuje ruzne patche apod a tohle se
nikomu neprojevilo - kompiluje to nekdo vubec jadra z RH distribuce nebo
vsichni taghaji z kernel.org a patchuji vse ze je system k nepoznani ?

Ted me napadla kacirska myslenka - nesouvisi to nejak s se SW RAIDy a LVM
apod ?

Tyhle veci jsem vzdy hned vyhodil z jadra .

*  Petr Skoda                         Tel   : (323) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (323) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (323) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *