Kernel panic

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Úterý Březen 4 08:25:55 CET 2003

On Tue, 4 Mar 2003 02:02:44 +0000 (UTC), Petr Skoda wrote:

: Nemuze to souviset se zahadou, kterou jsem zde nedavno psal a patrne me
: nikdo nepochopil ;-)
:
: Totiz, ze v grubu nebo LILO uvedeny parametr root=LABEL=/ funguje jen
: nekdy - napr pouze na defaultni distribuci. Me se stalo, ze jakmile jsem
: si prelozil vlstni jadro - i z puvodni distribuce (2.4.18, pak 2.4.20 na
: RH8.1b i 2.5.59) tak nikdy mi uz root nenajde,

U mna to s tym urcite nesuvisi - LABEL nepouzivam. Mimochodom,
podla coho usudzujete, ze by to vo vanilla jadre malo chodit?

: Muze mi nekdo tohle vysvetlit ? (tj ignoraci toho LABELu ?)

Rychlym grepom cez zdrojaky 2.4.19 som retazec LABEL nenasiel
v nicom, co by sa mohlo tykat montovania root fs (ale zase az tak
dokladne som nehladal, takze som mohol nieco prehliadnut).
Nepovazujem za vylucene, ze je to RH patch.

Zdravi
--
                                        Stano