zmena hdd - divne chovani

Úterý Březen 4 13:58:02 CET 2003

On Tue, Mar 04, 2003 at 11:25:27AM +0100, Pavel Benisek wrote:
> Dobry den,
>
> po zmene hdd (ze dvou malych na jeden vetsi) tu mam podivny problem.
> fdisk i cfdisk ukazuji shodne spravne velikosti jednotlivych partitions.
> [list 1]
>     Název        Příznaky   Typ oddílu  Typ SS        [Popis]    Velikost (MB)
>     hda1         Startovací  Primární   Linux ext3  [BOOT]         49,36
>     hda2                     Primární   Linux ext3  [HOME]      30869,48
>     hda3                     Primární   Linux swap               740,28
>     hda4                     Primární   Linux ext3      [ROOT]       8356,89
> [...]

Predpokladam, ze sice particia je 30GB, ale suborovy system bol
vytvarany na particii 13GB. Mozno sa bude dat nieco vymysliet cez
tune2fs, ale doporucoval by som odzalohovat vsetko z /home, vytvorit
nanovo suborovy system (mkfs.ext3) a nakopirovat udaje spat.

Odhadujem, ze to DriveImage 2002 nezvladol a nezapisal informaciu o
velkosti do suboroveho systemu, ktory zvacsoval.