LTSP boot pres Broadcom 440x kartu

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Úterý Březen 4 14:53:56 CET 2003

Ahoj,

uz nejakou chvili se morim s rozjetim LTSP na pocitaci,
ktery bych chtel bootovat pres jeho on-board kartu, ktera
neni v normalnim kernelu.

Driver jsem z nejakeho obskurniho mista stahnul (snad pojede ...).
Karta umi PXE boot a ten funguje, rozjedu treba
po siti instalaci RedHatu 8.1beta (instalacni kernel
pro 7.2 neumi hardisk, ktery ma ta masinka v sobe).

Mam tedy dva problemy:

1. potrebuji poprekladat jiny kernel (bootovaci s moduly)
   (v aktualnim ltsp je  2.4.19)
   - to snad zvladnu, uz ho cucam a zda se, ze LTSP
     tam na tohle tema ma dost dokumentace

2. potreboval bych spravny soubor lzpxe, abych
   pak nabootoval pres Etherboot; ty jsem zatim delal
   pres
        http://rom-o-matic.net/
   ale ted to asi budu muset udelat nejak rucne
   a nedari se mi najit nejaky navod (stale hledam)

Muzete me nejak nakopnout spravnym smerem?

Diky

ivo