LTSP boot pres Broadcom 440x kartu

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Úterý Březen 4 17:24:16 CET 2003

Ivo Panacek wrote:
> Ahoj,
>
> uz nejakou chvili se morim s rozjetim LTSP na pocitaci,
> ktery bych chtel bootovat pres jeho on-board kartu, ktera
> neni v normalnim kernelu.
>
> Driver jsem z nejakeho obskurniho mista stahnul (snad pojede ...).
> Karta umi PXE boot a ten funguje, rozjedu treba
> po siti instalaci RedHatu 8.1beta (instalacni kernel
> pro 7.2 neumi hardisk, ktery ma ta masinka v sobe).
>
> Mam tedy dva problemy:
>
> 1. potrebuji poprekladat jiny kernel (bootovaci s moduly)
>    (v aktualnim ltsp je  2.4.19)
> [...]

Jestli ta karta umi PXE, nebylo by pak jednodusi pouzit zavadec
PXElinux (varianta syslinuxu)?

http://syslinux.zytor.com/pxe.php

Nakopirovat /tftpboot/pxelinux.0
Vyrobit soubor /tftpboot/pxelinux.cfg/IP_adresa_v_hexdec
s obsahem:

default system
label system
   kernel vmlinuz-2.4.18
   append vga=791 root=/dev/ram0 initrd=xtermit.img.gz

A je vystarano.

Autorem doporucovany tfptd-hpa zaslu vytisteny ve formatu rpm proti
ofrankovane obalce ;-)

pk

--
Chief B.O.F.H. Officer
When proprietary sux - JabberID: kristof.p na njs.netlab.cz