Kernel panic

Úterý Březen 4 22:06:02 CET 2003

On Tue, Mar 04, 2003 at 11:10:15AM +0100, Petr Skoda wrote:

[...]
> Jenom me fascinuje , ze tady vsichni radi ze si ma clovek zkompilovat
> optimalizovane jadro a nekdo doporucuje ruzne patche apod a tohle se
> nikomu neprojevilo - kompiluje to nekdo vubec jadra z RH distribuce nebo
> vsichni taghaji z kernel.org a patchuji vse ze je system k nepoznani ?
>
> Ted me napadla kacirska myslenka - nesouvisi to nejak s se SW RAIDy a LVM
> apod ?
>
> Tyhle veci jsem vzdy hned vyhodil z jadra .

Tohle bude asi Vas problem. Vyhodil jste neco, co "jaksi" bylo potreba.

Ja (kdyz musim), tak pridam zaplatu a zbytek necham tak, jak je. Balik
delaji (a pripominkuji) lide, kteri do toho jiste vidi vice, nez drtiva
vetsina z nas (u RH do toho mluvi napr. A. Cox).

Take tim minimalizuji praci pri pripadnem updatu.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz