Kernel panic

Petr Skoda skoda na pleione.asu.cas.cz
Středa Březen 5 10:05:19 CET 2003

On Tue, 4 Mar 2003, Milan Kerslager wrote:

> Tohle bude asi Vas problem. Vyhodil jste neco, co "jaksi" bylo potreba.

Nechapu proc bych si mel nechat zapnutou podporu RAIDU kdyz ji nepotrebuji
- tj slovem vyhodil jsem myslel ze ji v configu neaktivuji.

Muzete tedy nas laiky poucit , proc tedy to labelovani se zavedlo a jak je
to rozpoznavane - je to zjevne specifikum RH - Takze p. Karslager by mel
uselat aspon castecnou osvetu . Tvrdit, ze nemam na nic sahat a vsechno
tam nechat nechapu - k cemu by pak ty ruzne configy a xconfigy byly ?
proc mam mit 50 modulu na HW ktery nemam ?

zatim tady vsichni teoretizuji ale co aspon odkaz na to jak to s tim
LABELovanim je - man e2label povazuji za absolutne nedostacujici
vysvetleni a vic jsem nenasel.

*  Petr Skoda                         Tel   : (323) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (323) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (323) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *