ipchains + NAT a www server uvnitr

Vaclav Dvorsky hufhendr na sendmail.cz
Středa Březen 5 02:11:26 CET 2003

Jiri Chmelik napsal(a):
> v mem RH 6.2 je to RPMko ipmasqadm (hledal bych bud na CD, resp. ftp
> distribuce, propadne www.rpmfind.net atd...)
> Chm.

Vzdavam se po 3hod boju proti pocitaci, nedari se mi tam nainstalovat
nic. Zacal jsem nejvice doporucovanym Portfwd, ale ./configure make
skoncilo chybou

host_map.cc:295: `SO_BROADCAST' undeclared (first use this function)
make[2]: *** [host_map.o] Error 1
make[2]: Leaving directory `/root/portfwd/src'
make[1]: *** [all-recursive] Error 1
make[1]: Leaving directory `/root/portfwd'
make: *** [all-recursive-am] Error 2

Pak jsem usoudil, ze se obejdu bez vymozenosti jako forwarding FTP a
pokusil jsem se nainstalovat lynx, abych mohl stahnout rinetd, jenze
jsem zase zhavaroval pri make; takze jsem si bezvadne procvicil mount
skrz firewall a konecne na ten pocitac dostal rinetd, abych znovu shorel
pri make. Tim jsem zavrhnul ostatni bezne instalace a vrhnul se na rpm,
konkretne ipmasqadm, jenze

rpm --rebuild ipmasqadm-0.4.2-5.src.rpm
Installing ipmasqadm-0.4.2-5.src.rpm
only packages with major numbers <= 3 are supported by this version of RPM

Pri pokusu o primou instalaci i386.rpm jsem dopadl stejne a tim koncim.
Vypada to na dost historickou verzi Linuxu (pocitac sam je rozhodne
vrak) a mel jsem asi vzit vazne souseda, kdyz mi rikal, ze tam uz
nepujde udelat vubec nic.

2.2.5-15 #1 Mon Apr 19 21:39:28 EDT 1999 i486 unknown, rpm-3.0-6.0, gcc?

No skoda, akira.cz si tedy jeste nejaky cas bude vrcet "naprazdno", ale
asi uz ne tak dlouho, protoze kdyz mi soused rikal, abych se na to
vykaslal, rekl take, ze HW router je uz na ceste.

Kazdopadne bych Vam vsem rad podekoval za snahu, nektere z tech veci, co
jste tady doporucovali vypadaly i docela sympaticky.
Jeste jednou dik