ipchains + NAT a www server uvnitr

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Březen 5 13:30:40 CET 2003

Dne st 5. březen 2003 02:11 jste napsal(a):

> Vzdavam se po 3hod boju proti pocitaci, nedari se mi tam nainstalovat
> nic. Zacal jsem nejvice doporucovanym Portfwd, ale ./configure make
> skoncilo chybou

> Pri pokusu o primou instalaci i386.rpm jsem dopadl stejne a tim koncim.
> Vypada to na dost historickou verzi Linuxu (pocitac sam je rozhodne
> vrak) a mel jsem asi vzit vazne souseda, kdyz mi rikal, ze tam uz
> nepujde udelat vubec nic.

No tak tam nainstalujte RH 7.3 ten by tam měl jít ( když mě běhal na 486ce )
a budete mít o moc problémů méně jádro si můžete přeložit na jiném stroji a
pokud to chcete jako router tak to bude stačit. :-)

Jinak co použít nějakou jednodisketovou distribuci určenou pro toto ?

http://www.linuxrouter.org/ :-)

|    e-mail soban na centrum.cz             |
|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |