pine + smail

Bohdan Milar milar na tyflocentrum-ol.cz
Středa Březen 5 11:55:22 CET 2003

Dobrý den,

řeším podobný problém jako kolega, který se před pár dny ptal na konfiguraci
fetchmailu. I já chci číst poštu v textové konzoli (pomocí pine). Poštu si
fetchmailem bez problému stáhnu domů, odpojím se, čtu si, ale nedaří se mi
napsanou poštu odesílat, resp. neodesílat. Pine se totiž hned po napsání
mailu snaží tento odeslat, i když je offline.

Dá se to řešit jinak než pomocí lokálního mail serveru?

Pokud ne, prosím o rady, jak pro tento účel nakonfigurovat smail, neboť jiný
MTA nemám k dispozici.

S pozdravem

Bohdan Milar