pine + smail - upresneni

Bohdan Milar milar na tyflocentrum-ol.cz
Pátek Březen 7 15:13:29 CET 2003

On Wed 5. March 2003 11:55, you wrote:

Dobrý den,

Omlouvám se, je-li můj dotaz příliš začátečnický. Neboť jsem jej ve středu
možná neformuloval dost přesně, zkusím to ještě jednou:

> Chci číst poštu v textové konzoli (pomocí pine).

K ISP se připojuji modemem po telefonní lince.

> Poštu si fetchmailem bez problému stáhnu domů, odpojím se, čtu si,

ale když chci odpovědět nebo napsat nový mail, pine se ho hned snaží odeslat,
i když je v tu chvíli offline.

Dá se to řešit jinak než pomocí lokálního mail serveru?

Pokud ne, prosím o rady, jak pro tento účel (pozdržení odeslaných mailů do
příštího připojení) nakonfigurovat smail, neboť jiný MTA nemám k dispozici.

S pozdravem

Bohdan Milar