Chybejici obvod na MB

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Březen 5 13:05:00 CET 2003

Dne út 4. březen 2003 21:10 jste napsal(a):
> Dobry den,
> vim, ze to sem nepatri, ale presto to zkusim.
> Dostal se mi do rukou jeden stary board se slotem 1 od Intelu s chipsetem
> SE440BX. Problem je v tom, ze na nem chybi jeden obvod a nikde jsem nenasel
> o co se jedna. Pokud nekdo mate podobny board a byl byste ochoten se mrknou
> na nej mrknou, tak mne prosim kontaktujte.

A co tím sledujete ?

Chcete ten obvod koupit a nainstalovat ??

Prostě desky se dělají pro více verzí stejného čipsetu a podle toho jaká je to
deska tak se tam třeba zapájí síťovka, zvukovka nebo třeba obvod pro teplotní
čidla výstup pro další USB atd....

Pro vás je to uplně zbytečné, pokud zjistíte co tam je tak tam může byt třeba
použit čipset který tuto věc nepodporuje (jsou různé verze určitého čipsetu
nebo je tam osazený vadný čipset který to má softvarově vypnuté a nehodí se
do desek které ten obvod potřebují, ale do té vaší stačí. Tj tak jak byly v
8bitovém PC používány vadné RAM kde byla použita pouze ta dobrá polovina,
později se tam dávaly i ty dobré a po ůpravě se tedy dala použít celá RAM
atd...)

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |