Chybejici obvod na MB

juris juris na atlas.cz
Středa Březen 5 21:36:04 CET 2003

Chci ho koupit protoze tam chybi. Desku jsem dostal od znameho a dal jsem ji
na opravu do firmy Proca v Prerove (jiste znate). Jejich servisni technik mne
upozornil, ze tento obvod byl nekym vypajen (ja jsem si toho bohuzel predtim
nevsiml) a protoze nezna typ obvodu neni schopen jej nahradit.
Takze jeste pro jistotu. Neni to evidentne rozsirujici obvod, ale obvod nutny
pro chod celeho boardu. Jde mi jen o to zjisti co je to za obvod. Je to jen
zvedavost a chut to proste zkusit opravit. Mozna nesmysl, ale tak trochu
zabava ...

Jirka