ps2pdf a PDF na WWW strankach

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Březen 5 13:41:39 CET 2003

Dne st 5. březen 2003 11:03 jste napsal(a):

> Ja potrebuji staticky vystavit PDF vygenerovane z .ps, ale ps2pdf13
> (ghostscript 6.52) vygeneruje neco, na cem pak pada Acrobat Reader Plugin.
>
> Havranek

Ona bude chyba v locales toho programu Acrobat Reader...
při otevření některých dokumentu to padalo na hubu stačilo před spuštěním
Acrobat Readeru do jeho skriptu kterým se spouští nastavit proměnné LC_ALL=C
a vše OK - nevím jaký plugin používáte ale nebude chyba také v něm ??

#!/bin/sh
#
export LC_ALL=C

ver=5.0.6
install_dir=/usr/local/Acrobat5/Reader
........další příkazy.....

|    e-mail soban na centrum.cz             |
|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |